Hulp bij belastingaangifte gewenst? Kom naar de Bibliotheek!

Vrijwilligers van het Gilde zijn in de maand maart en april zes dagdelen in de Bibliotheek aan de Aarhof om inwoners van Alphen aan den Rijn te ondersteunen bij het invullen van de belastingaangifte 2024.

Maak een afspraak

Je kunt een afspraak maken door de DigiLijn te bellen op 0172 – 475 771 (keuze 2) of door een e-mail te sturen naar digitaal@bibliotheekrijnenvenen.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen.

Waar en wanneer?

Deze gratis dienstverlening is uitsluitend op afspraak en beschikbaar van 10 maart tot en met 14 april 2025 in de Bibliotheek Rijn en Venen, vestiging Alphen-Centrum, Aarkade 10, 2406 BV Alphen aan den Rijn.

Wat neem je mee?

• Jaaropgave(n) 2024

• Een werkende DigiD-inlog en wachtwoord

• Een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs)

• Een mobiele telefoon met het telefoonnummer dat is gekoppeld aan je DigiD

• Overige aftrekposten en/of inkomsten die relevant zijn

• Doet je partner ook mee aan de aangifte? Dan moet hij/zij aanwezig zijn en dezelfde documenten meenemen.

Voor meer informatie en de voorwaarden kun je terecht op onze website: bibliotheekrijnenenvenen.nl.

Let op:

  • Het Belastingspreekuur is alleen beschikbaar in de vestiging Alphen-Centrum. Neem contact op met de DigiLijn voor meer details.
  • Deze service is bedoeld voor mensen met een laag inkomen of voor degenen die niet in staat zijn om de aangifte digitaal in te dienen.
Deel dit bericht